Pri Zvezi potrošnikov Slovenije so prejeli vprašanje o zaračunavanju stroškov opomina.
"Zanima me, ali mi lahko prodajalec zaračuna strošek opomina za plačilo, ki sem ga izvedel 5 dni po roku za plačilo, natančneje 3 delovne dni po roku. Po pošti sem opomin dobil, ko sem plačilo že opravil. Stroškov zamudnih obresti mi niso zaračunali."
Pri Zvezi potrošnikov Slovenije odgovarjajo:
Upnik ima pravico terjati od dolžnika zapadlo plačilo tudi samo dan po zapadlosti, zato podjetje v vašem primeru ni ravnalo v nasprotju z zakonom.
Zakon o varstvu potrošnikov v 2. odstavku člena 27. a določa, da stroški opomina, ki ga izda podjetje, če potrošnik kot fizična oseba zamuja s plačilom, ne smejo preseči dejanskih stroškov njegove izdelave in pošiljanja, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti. Če stroški opomina presežejo znesek zamudnih obresti, lahko račun reklamirate. Velja, da morate plačati nesporni del računa, spornega pa zavrniti s pisno obrazložitvijo.